Hihi det jag gör som bäst!

Min dröm är verkligen att starta ett eget litet bageri någon stans i världen. Skulle vara jätte kul att öppna utomlands och sälja svenska kakor. Tänk vad mysigt att göra det. Eller ja jag skulle väl vilja sälja alla möjliga kakor. Men idag har jag tränat lite på det jag verkligen brinner för. Men jag måste ju alltid ha en andledning till att baka så det blir så svårt ibland. Men pappa fyller ju år nästa söndag och jag antar att vi ska fira honom så vi säger att jag bakade till hans födelsedag. Men jag gjorde bara några enkla hallon muffins och sedan choklad muffins. Och så har jag testat att göra mina favorit kakor men jag har gjort lite som jag känner själv. Men det är det som är kul^^




Mina favorit kakor, synd att man inte får smaka bara=(

Och ett litet fika fat. Hoppas att älskingen hinner att fika lite innan han måste åka hem=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0