Hos mormor!

Igår var det riktigt trevligt hos mormor bara att när pappa och matte har fått i sig lite sprit så blir det mycket prat kan jag ju säga. Och man skäms ju lite över dom men jag antar att älsklingen får lära sig och stå ut med det^^ Men jag tror inte att han tar så illa upp. Och jag har tänkt på en sak att jag kanske måste samla måd till att följa med älsklingen till hans släkt. Det känns lite läskigt men det ska nog gå bra, hoppas jag iallafall. Men det känns som om vi har lite olika släkter bara. Det är nog därför jag är lite nervös. Men det steget måste man ju ta med. Men älsklingen var som sagt med bort till mormor. Och firade henne. Jag säger bara grattis grattis tusen gånger. Men vi åt jätte god mat( massor) sedan blev det efterrätt och jag kan säga att jag åt lite förmånga gånger av fruktsalladen och vaniljvispen. Så de slutade med att jag låg i mormors säng och hade magknipp. Men älsklingen var jätte snäll och låg och masserade min svullna mage. Tack älskling för att du bryr dig så mycket. Du betyder verkligen allt för mig. Men när det hade släppt lite så gick vi in och fikade med dom andra. Eller älsklingen åt lite semeltårta och jag kollade på när alla andra åt. Men det gjorde inte så mycket jag kan inte påstå att jag var så sugen på något av sakerna iallafall^^ Men efter det så drog vi oss hemmåt och hamnade i älsklingens säng. Och som vanligt så somnade jag som en stock. Men det var rätt skönt att sova när magen stod rakt ut. Det är ingen som kan neka till det och jag hade tur att jag valde den grå tröjan så att det inte syndes så mycket^^ Smart tänkt där^^. Men det är det bästa som finns att somna i älsklingens famn!!!!!

Kan säga att det blev en hel del vaniljvisp^^ Men det var svin gott och jag kan säga att jag kommer inte att sluta äta som jag sa igår kväll när jag hade magknip^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0