Ingen träning=(

Om vi säger såhär att den här dagen är ju inte så lyckad hittils! Snö och jag fryser som ett as. Mår inte jätte bra och sitter och skakar. Naglarna är blå och jag har gåshud hela tiden. Jag kan säga att det suger. Och mamma tyckte det var smartare att jag inte tränade idag och tränade nästa vecka ordentligt istället så att jag inte blir sjuk. För det hinner jag verkligen inte med kan jag ju säga. Men nu ska jag sätta mig ner och kolla lite på idrottsuppgiften som ska vara klar på torsdag! Sedan skola och sedan stan, och mys med tjejerna. Sedan åker jag hem och lägger mig under älsklingens varma täcke och myser. Hoppas att han värmer mig för jag mår inte bra alls kan jag ju säga!!!!

Såhär känner jag mig. Hoppas att jag orkar skolan och stan bara! Och självklart måste man ju orka med att vara med älsklingen^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

facerapa hanna innan skolan, fatta den har vart uppe i flera timmar :D :D haha rekord, va tyst nu och säg inget :D Hhihihi <33 Sccccccchhhhh!!

2011-03-18 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0