Jag får damp!

Men nu får jag damp. Min mobil är helt jävla fel. Helt plötsligt så kan man inte trygga på mellan slag och inte på pilen åt höger och sedan har skärmen börjat att cp. Vad är det för fel på den? Jag som hade tänkt att jag skulle ha den tills i jul och att den skulle vara hel. Jag har ingen lust att köpa någon ny telefon. Men jag har tagit min första telefon. En nokia och jag kan säga att jag är lite seg på att svara det går inte lika snabbt att skriva för man måste gå in på menyn och trycka fram smilysar och jag blir galen och jag har skrivit tre sms men den. Och sedan så när man ska skriva hjärtan så måste man gå in på symboler och det tar världens evighet så jag har valt att bara skicka 3 hjärtan till älsklingen de senaste gångerna  men jag skulle ha skrivit minst tusen, men jag antar att du inte vill vänta på svar i 100år^^ Men jag tänker inte köpa någon ny telefon utan det här får funka nu. Man kanske kan hoppas att älsklingen har någon gamal mobil som jag kan få låna. Vill inte lägga pengar på en telefon. Då klarar jag mig hellre utan kan jag ju säga!!!!! Men så nu vet ni varför jag är så seg på att svara. Och har jag inte svarat så är det för att jag inte hör för den är helt död på ljud och vibrerar inte, Jippi det här käns bra. Eller inte!!!!!!

Matvrak!!!! Buhuuu jag vill ha en fungerande telefon=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0