Jag undrar?

Bryr jag mig inte om något. Har jag bara släppt taget om allt. Det är mammas mening. Den tackar man för. Så nu har det runnit floder längst kinderna eftersom jag stod och lagade mat och diskade innan. Sedan har jag väl lagat den mesta maten när pappa jobbar kväll det här året. Så ja ni avgör ju själva om jag bryr mig eller inte. Och visst har man rätt att bli arg på sina små syskon om de kommer in i sitt rum utan att bry sig att ta hän syn till än utan bara går in. eller att någon lånar något och inte ställer tillbaka det utan bara ställer in det i rummet. Men nu ska jag snart ut med älsklingen en snabbis, mår inte mycket bättre fryser som ett as och är allmänt hängig. Inte rolig alls. Men men imorgon kommer att vara helt grym. På morgonen ska jag springa ett varv så att jag slipper att bära på träningsväskan hela dagen. Det ska bli skönt att springa ute, och hoppas att det int regnar bara. Men nu ska ungen som inte bryr sig åka en sväng med älsklingen och kolla på Pierres nya bil. Ska bli kul. Men är inte jätte tagad eftersom jag inte mår bra men det brukar ju gå bra^^

Fylld fralla är super gott^^ Säger bara att jag älskar det och jag åt massor!


Kommentarer
Postat av: lindis

haha tack sötis, men inte lika snygg som du! ;D

haha ohja, klart dom är xD haha. ÅH JAG LÄNGTAR OCKSÅ, ska bli skitkul!! :D <33

2011-03-17 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0