Jag vill ha!

Okej jag kan säga att häst intresset har inte försvunnit helt det har bara försvunnit lite när Jackie inte finns kvar. Men jag har fått ett erbjudande om att rida en treåring för tjejen som äger henne är gravid. Och jag tänker tacka jag och rida henne typ 2 gånger i veckan. Typ onsdagar och lörrdagar och så får vi väl se vart det lider.Jag ska iallafall åka och provrida henne i stallet någon dag här framöver, eller typ imorgon när mamma ska till stallet. Ja är faktikst lite nervös men det ska nog gå jätte bra tror jag. Men jag är jätte sugen på att köpa en egen. Men Tingeling kommer att bli typ min egna. Men någon gång i mitt liv skulle jag vilja ha en sådanhär underbar häst. Dom är så himla vacker. Så fort jag har läst klart så ska jag skaffa mig en sådan här. Men det ska bli jätte kul att rida Tingeling. Jag ville inte först men nu har jag ångrat mig för häst intresset är fortfarande kvar. Hoppas att mamma ska ut till stallet imorgon för då kan jag följa med^^
Min drömhäst, en friser







Ge mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0