Japp så låg man in sängen!

Okej nu ligger jag i sängen och tänker bara gå på toa och borsta tänderna sedan ska jag inte göra ett skit mer idag. Jag ska inte röra en fena. Men älsklingen var här en stund efter att mamma och jag hade handlat och jag köpte älsklingens favorit taco chips^^ Och så har vi ätit tacos tillsammans. Mumms säger jag bara och sedan har jag masserat min stakars älskling som måste jobba varje dag. Det måste vara himla tufft att göra det men jag hoppas att hans rygg bev lite bättre iallafall. Och sedan så kollade jag på klockan och trode att klockan var kvart i sju när den var kvart i åtta. Den är bra så älsklingen var tvungen att åka hem och lämna firma bilen och sedan så var han tvungen att bytta lampor i sin egna bil så att han inte kör olagigt. För det tycker jag inte om, men det var inte ett så farligt men det är ju bra att ha fixat det iallafall om vi ska ut och köra bil imorgon. Då ska jag bara svulla kan jag ju säga. Först köp mat med grabbarna och älsklingen och sedan ton med naturgodis^^ Det tycker jag låter svinbra eller vad tycker ni^^ Men nu ska jag krypa ner och se på film och snarka ikapp med mig själv. Eller jag ska inte sova än men jag ska nog lyckas att snarka riktigt högt iallafall sen när jag ska sova^^
Men timmen jag fick med underbara Lisa var himla kul och jag lärde känna henne mycket bättre än vad jag redan gjorde. Och i sommar blir det nog att spendera mycket tid på golfbanan och med Lisa och Garton. Kommer att bli svin kul ju^^ Men nu ska jag kanske göra lite nytta eller vad tycker ni^^

Vill kunna gå med mina fina blåslagna ben ute i det fria vädret^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0