Kanel knäcke!

Jag säger bara såhär jag har hittat världens godaste frukost. Kanel knäcke. Bara älskar kanel och om man matchar dom så blir det helt underbar. Klart ett lördags godis jag skulle kunna leva med^^ Men dagen har börjat bra iallafall. Rätt skönt det. Och jag är ätit en god frukost som alltid och ligger och fryser i sängen igen. Det är inte okej. Men idag så har vi ingen engelska men jag funderar på att jobba med den idag när jag kommer hem. Och så tror jag att jag ska baka lite eller något. Tror inte att jag orkar att gå ner och gyma idag för jag är helt död. Fixa lite hemma och sådär. Och så kanske älsklingen vill följa med och gå en sväng om han orkar det. Hoppas det för det är mysigt att gå med älsklingen. Men nu ska jag hoppa i lite kläder och börja tagga för matten. Fick faktiskt bra omdömen bara att jag skulle ta det lite lugnare och försöka mig på ett MVG. Kommer att bli tufft men jag ska verkligen försöka. Och sedan så blir det troligtvis oförberätt Fysik prov. Inte så kul men det är väl bara att göra sitt bästa^^ Men nu ska jag nog klä på mig lite eller vad tycker ni?

Så här känner jag idag: Jag vill inte gå till skolan jag vill ligga kvar i sängen!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0