Kommer att somna!

Nu har jag varit igång sen klockan halv sju imorse och jag känner att krafterna börjar att rinna ut nu. Men älsklingen ska bara duschaoch så ska vi gå och lägga oss i sängen och ta det lugnt. Kommer att somna som en stock direkt när jag lägger huvudet på hans axel. Men det kanske är lika bra eftersom man ska gå upp klockan fem imorgon. Visst det är självvalt men jag vill sova med älsklingen så mycket som jag bara kan nu när han ska åka bort. Det kommer att kännas som en evighet. Men det är tur att han kommer hem på torsdag kväll. Och förhoppningsviss så ska han sova hos mig då. Hoppas att han får det för mamma och pappa bara. Men det borde han ju få jag menar vi sover hemma hos mig och jag har sovmorgon. Hoppas hoppas hoppas att han får. Men nu ska jag bara varva ner och snart somna för dagen tror jag. För man har ju en dag imorgon som man ska orka med. Och den är det mycket fart i kan jag ju säga. Har massor av tyska ord jag måste lära mig och massor av tvätt som ska tvättas så jag kan säga att jag har saker att göra imorgon. Men jag ska försöka att blogga när jag kommer hem från älsklingen. Det blir ett tidigt inlägg men jag ska försöka att uppdatera er så mycket som det går under dagen. Men ha en bra kväll och hoppas att eran studiedag har varit till nöje, kan säga att min har varit helt okej!!! Hade bara velat spendera mer tid med älsklingen men det funkar ju inte alltid. Men nu säger jag god natt här^^

Gamal bild på mig sedan i vintras, letade lite i arkivet och då kom den upp^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0