Långnäs

Nu sitter jag i älsklingens säng alldeles propp mät. Har precis vräkt i mig en hel pizza. Men den var supper god kan jag ju säga^^ Men allt gick super bra i Långnäs och morfar blev jätte glad att jag följde med och hjälpte till. Och funderar på om jag ska följa med nästa lördag med bara för att göra honom lite glad.Och sedan på kvällen ska vi nog fira mormor så det blir en heldag med morfar. Men sådana måste man med ha. Så nästa lördag är helt bokad. Och så kan man ju alltid hoppas att man får sova hos älsklingen^^ Men idag så har morfar, jag och Gehrt vacinerat alla tackor. Det gick supper bra som vanligt. Vi är bäst på det. Gehrt håller fåren, morfar sprutar och jag öppnar kanyller och kör fram fåren. Så det tog bara två timmar. Och ute hos farmor så fick jag mat( super gott) Falkukorv i ugn och potatis. Så det tre skivor av korven, massor rivna morötter och en potatis. Och så fick jag ett knäckebröd av farmor som jag åt upp. Sedan så såg vi på lets danc när morfar smällte maten. Sedan blev det full rulle. Vi vaccinerade alla och sedan så hämtade morfar och jag mat åt fåren. Sedan han vi inte med mer och åkte hemmåt. Och nu ligger jag som sagt här och latar mig i älsklingens säng.  Och kvällen blir fylld med massor av lost och mys med älsklingen. Hoppas att ni har en bra kväll allihop för det kommmer jag att ha
ps. jag har fastnat i pizza fällan igen, inte bra men det får jag leva med. Får äta kebab någon annan gång i livet, men har verkligen hittat en pizza jag verkligen tycker om men den låter inte så god men det var den. Det är en vezuvios( med bara sinka är det ju på den) sedan är det kebabsås och pommes på^^Svin gott och det hämtade vi på Victoria. Just det tack så himmla mycket för maten Mia/Marcus.



Säger bara att det blir super gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0