Lider mot sitt slut!

Nu har man ätit mat och hunnit bada. Dock blev det ingen promenad med det är sådant som händer. Men jag får träna extra hårt imorgon på gymmet. Men imorgon är dagen verkligen fullbokad. Först skolan och sedan massor av matte plugg. Men det skulle ju inte sitta fel om man fick se älsklingen någonting också. Men nu sitter jag ny badad och fin och hoppas att älsklingen ska hinna upp till mig en stund innan man ska sova. Men jag ska fixa lite saker och så får vi väl se hur det går, om älsklingen hinner hit eller inte. Jag hoppas jag hoppas^^

Har en liten fråga. Kan det vara skönt att bada i ett sådant här badkar. Man får ju inte plats att ligga i det ens en gång. Men det var lite fränt. Men ett badkar ska vara stort! Eller håller ni inte med mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0