Lilllördag slut!

Och nu var dagen slut och den har bara runit iväg känns det som. Imorse så var det bara att traska till skolan. Så var man där till man slutade och jag traskade hem( orkade inte träna var helt slut) men jag tänkte att jag skulle gå upp och kolla hur min sjukling mådde men självklart var han inte hemma så det var bara att vända. Men så sa han att han var i garaget så jag gick ditt och väntade tills han kom. Ville ju ha sett honom någonting idag iallafall. Men jag stanade till halv fyra för då var jag tvungen att gå ner och handla. Men älsklingen var söt och följde med ner och köpte sig lite godis. Sedan blev det att laga mat( säger bara att jag åt massor och det var mums^^) Sedan kastade vi oss iväg till stallet oh jag red ut med Kony. Och nu sitter jag framför datorn nydushade och fin. Eller inte så fin. men jag är nydushad. Jag ska sätta mig med läxorna( gjorde massor av matte i garaget när älsklingen skruvade) Men har svenska kvar att göra, man har ju blivit utvald att måla. Så ni vet ju vad jag har framför mig^^ Men imorgon blir det att sova länge eller in i det sista kanske man ska säga^^.
Men vill ni nå mig ikväll sitter jag med matten eller svenskan framför skrivbordet. Men jag finns på mobilen^^

Dagens mat blandade mamma och jag med sallad

Och så blev det taco chips till det^^

Och så gryta och ris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0