Matsäck till älsklingen!

Nu har man gjort sitt för dagen! Har sprungit en timme på gymmet och sedan så har jag ståt i köket och bakat hela eftermiddagen så att älsklingen har lite frukost att ta med sig till stora staden. Men nu ska jag vara lite med min älkskling och sedan kankse man ska kolla lite på kemin som man inte har gjort. Men det känns som att det inte går att plugga så mycket. Är bara att ta det lugnt och läsa uppgifterna och tänka efter vad man ska göra. Det kommer nog gå bra, kan ju inte gå sämre än engelska provet=( Men nu blir det mys med älsklingen^^

Det blev att göra choklad bollar åt älsklingen. Så att han har något söt att äta i stora staden.

Bullarna innan jag satte in dom i ugnen!

Brödet innan den hamnade i ugnen

Snart ska dom in i ugnen!

Det färdiga resultatet!

Och så självklart frallorna^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0