Nu börjar allvaret!


Titta vad söt den är!
Okej nu är jag hemma från en bra kväll med älsklingen. Vi åkte bil med hans kompisar och hade det kul. Lå i baksättet och åt torkad frukt. Kan det bli bättre? Sedan blev det ett Lost avsnitt och jag somnade runt elva. Är verkligen inte en kvällsmäniska. Som min älskling är^^ Men imorse så vaknade han ju inte av klockan och jag nådde den inte så jag fick damp på honom och puttade på honom så att han skulle vakna. Höll ju på att bli galen på alarmet ju. Men nu börjar allvaret och jag ska sätta mig och plugga till mina prov. Idag hade jag tänkt att plugga engelska glosor och kolla igenom kemi frågorna igen. Sedan måste man ju få ha lite kul med^^ Tur att man ska träffa älsklingen ikväll^^ Men nu måste jag sätta igång så att jag hinner att göra ngt idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0