Nu börjar jag att bli trött!

Nu ska jag ta mitt p-piller och så ska jag gå och lägga mig och sova. Jag känner att jag ska sova tidigt varje dag nu så att jag orkar med dena vecka med. Eftersom jag orkar ju typ inte hålla ögonen öppna. Men idag på kvällen så har jag ätit kebab( mums fast det blev en liten köpt kebab i bröd, vi skulle igentligen ha gjort egen men det får vi väl göra någon annan gång då. För det måste testas) Och sedan har jag hunnit att bada. Var tvungen att ta en paus i engelska plugget. Men nu kan jag alla engelska glosor måste bara träna på dom lite till imorogn. Och sedan måst jag träna på alla uppgifts ord. Men det får jag göra imorgon kan jag säga för nu är jag svin trött. Hoppas att jag kan somna utan älsklingen. För det brukar inte gå så bra=( Saknar honom sjukt mycket, men vi ska träffas imorgon efter skolan. Så jag ska gå upp som vanligt och så går jag till gymmet på morgonen. Så jag kan täffa min älskling direkt efter skolan. Så går jag med honom hem om han vill duscha och så hinner jag att plugga lite och sedan så kanske han kan hjälpa mig att plugga lite. Jag hoppas det för jag är lite nervös för provet kan jag ju säga. Eller båda proven ska man nog säga. Jag hoppas att dom går bra, annars dör jag. Vill fixa ett G på engelskan och ett Vg på kemin. Jag hoppas att jag klarar det. Men jag ska försöka så gott jag kan. Måste bara plugga på övningsorden på sidorna så att jag vet ungefär vad dom betyder. Sedan ska jag nog kunna det man ska. Måste bara se till att få klart uppgifterna på sida 112 och 109. För dom kommer på provet och jag är inte klar med dom. Men jag får fråga Lisa om hon kan hjälpa mig med dom. Sedan nästa vecka så har vi tyska ord prov. Så på onsdag blir det att börja att plugga på det. Kan säga att det kan behövas. Men i helgen ska jag inte plugga någonting och jag ska vara uppe sent, vill hinna att spendera så mycket tid som möjligt med älsklingen. Vill inte missa en minut kan jag ju säga. Men nu ska jag sova!!!! Eller iallafall försöka!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0