Nu har jag vaknat ordentligt!

Okej nu har älsklingen och jag äntligen ätit frukost. Vi är nog lite sega på att komma upp, eller vad tycker ni. Men just nu sitter jag och tänker på vad jag ska ha på mig för något ikväll. Man ska ju ut och träffa tjejerna. KOmmer bli så grymt kul. Det var länge sedan vi sågs ju. Men jag kommer att packa ner kameran i väskan så att det blir lite kort tagna. Man måste ju kunna uppdatra lite här med. Men det blir att köpa kebab och äta mango idag kan jag ju säga. Mummms. Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen och om en timme blir det att åka hem och äta, kommer inte vara hugrig men jag kan äta bara för att det är gott vi ska ju äta pappas goda gryta^^. Men nu ska jag hoppa i älsklingens säng^^

Mitt fina M som jag målade med fingret ivintras. Det frös kan jag ju säga^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0