Okej älskling vad bra du förklarar!!!!!

Japp älskling du är väldigt bra på att förklara vägar. Men jag löste det iallafall eftersom man är så jävla bra. Och jag kan säga att det var inte första vänster utan andra vänster. Men innan lektionen så testade jag alla skåp i rum ett eftersom det var en viss älskling som sa att det var där inne. Men sen kom Lisa och jag underfund med att han måste ha blandat ihop siffrona 1 och 2. Inte så lätt för någon som går bygg. Men nu sitter jag iallafall med älsklingens dator. Och jag kan säga att han har ju lite att plugga på. Och älskling det där med att du skulle sköta skolan det tycker jag går riktigt bra för dig. Elller hur? Men nu ska jag lämna över datorn till Lisa. Så hej på ett tag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0