Okej jag säger bara trött!

Det är stört jag är helt slut. Och det är inget roligt. Jag fattar inte varför jag är så jävla trött, måste fan skärpa mig. Eller jo jag vet varför. Jag kan inte somna när älsklingen inte är här och när jag väl somnar så typ ligger jag halv vaken. Det är inte som när man är hos älsklingen och sover som en stock^^ Men idag bjuder planerna på skola( riktig nv onsdag men bara Nv ämnen, det är inte okej schema läggaren!!!!!!) Sedan efter biologin ska jag hassa mig ner till gymmet och köra på i en timme. Och det kan jag inte smita ifrån punkt slut andrea. Efter det blir det att gå hem och göra mat till hela familjen och självklart duscha. Sedan ska jag vänta på att älslingen kommer hem och sedan så blir det att gå upp tilll honom och mysa lite och sedan hem och sova tidigt kan jag ju säga!!!!! Är så jävla tröttttttttt!!!!!!!!!:(:(

Jag tror jag har blivit utbytt. Jag är inte morfars lilla unge längre^^


Kommentarer
Postat av: lindis

HAHA, jag tror nästan det xd HAHA <33

2011-03-30 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0