Okej nu är det så att jag vill....

Ha sommar!Jag är trött på att det ska blaska omkring och att man ska behöva simma till skolan ena dagen medens andra dagen ska man slå ihjäl sig eftersom det är så jävla halt. Det är inte okej. Jag vill ha gröna gräsmatter med värmande sol. Jag vill kunna ligga i trädgården och sola. Vara med vänner och bada massor. Och självklart långtar man till sena sommarnätter med älsklingen. När man kan ta en promenad mitt i natten utan att frysa ihjäl^^( man kankse vaknar till lite då med och inte sommnar så tidigt! Vill ligga på stranden mitt i natten och ta ett kvällsdopp. För att åka hem och mysa framför en bra film^^.
Fylla år! Jag vill ha ton viss med packet( inte för att man får det men man kan ju alltid drömma, eller hur!) Nej jag vill umgås med dom jag tycker om att umgås med och självklart känna att jag blivit ett år äldre. Det kommer att bli svin kul. Iallafall nu när man ska ha tjejmiddag.
Ha mindre prov i skolan!Har suttit hela dagen nu med läxböckerna. Men nu ska jag släppa dom för att åter ta som imorgon. Men det är inte okej att ha så här mycket prov. Man får ju typ damp på allt. Eller man får prestationsångest och vet inte vad man ska plugga på=( Men jag längtar sjukt mycket till påsklovet och sommarlovet. Men jag hoppas att det går fort ditt.
Ha en platt mage! Har bestämmt mig för att inte ställa mig på vågen fören jag är nöjd med min mage. Äta precis vad jag vill bara att jag tränar. Jag duger som jag är. Finns bara lite att slipa på^^

Kom på en till sak jag vill ha^^ Plättar eller pannkakor^^ undrar om älsklingen och jag kan göra det imorgon till lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0