Okej nu gäller det!

Okej om en timme så sitter jag och skriver på mitt tyska prov. Jag hoppas att det kommer gå bra annars är jag död. Jag vill verkligen ha godkännt. Men det får gå som det går jag har iallafall pluggat så mycket jag bara kan. Och det får fan duga jag menar mer kan jag ju inte göra och vad händer annars det är bara att jag måste läsa upp det. Men jag har bestämt mig för att det blir att läsa tyska isommar med morfar så att man inte glömmer allt. För det har jag liksom gjort alla andra sommar lov. Och visste ni att det bara är fyra veckor kvar till påsklovet, snart tre=) Fatta så underbart skönt. Det kommer att bli hur bra som helst. Vill ha lov nu  och jag hoppas att det är fint väder så att man kan sitta ute och plugga i solen^^ Men nu ska jag packa väskan och sedan så ska jag möta granberg och gå till skolan. Jag hoppas att det går bra nu. Önska mig lycka till. Tjou!!!

Ser ni att det är her nilsson som är på besök^^ Pipps lilla apa. Jag vill med ha en döskalle apa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0