Okej om det blir kallare...

...Så kommer jag att fly fälltet. Jag håller på att dö nu och alla säger att det är vår. Jag går med min vinterjacka och mina pälsvantar. Bli varmt nu då för helvete. Men det är väl så det är att bo i Sverige. Har bestämt mig för att bor inte kvar här mycket längre när jag har läst klart. Vill ut och upptäcka världen. Eller jag vill bara hitta något att göra som jag tycker är kul. Och ett till krav är att jag får vara med älsklingen^^ .
Men dagen idag har varit skön och jag märkte inte ens att vi kom till skolan idag eftersom vi slutade vid tolv. Och vi hade en timme föreläsning. Så det var helt okej för mig. Torsdagar får gärna se ut såhär jämnt. Men nu har jag plockat upp i rummet, handlat med mamma och mormor,packat upp allt, lagat mat och ätit. Så nu ska jag sätta mig med mina underbara läxor( vill inte döda mig) Men sedan kommer det roliga och jag ska pyssla lite med kok böckerna. Sedan blir det att laga mat och ta itu med det inorma diskbärget på diskbänken. Men det får fan gå^^ Men jag skriver ikväll!

Okej jag vill vara smal men det här är äckligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0