Om jag inte viste bättre...

Om jag inte viste bättre skulle jag tro att jag var död. Jag är helt slut efter skolan och träningen även fast jag inte blev så svettig så var den sjukt jobbig. Men det var skönt att hinna träna hur sig allt i kroppen kan jag säga. Men nu är jag jätte seg. Men jag ska skriva klart och sedan ska jag läga mig i sängen och läsa svenska bok. Eftersom jag måste läsa 80 sidor till nästa tisdag. Kul inte alls. Fan vad tråkigt men det är väl bara att börja. Men efter gymmet så tog jag en apelsin och traskade iväg till älsklingen. Han verkade ha riktigt kul i garaget men jag stannade bara 45 minuter eftersom jag var tvungen att gå hem och plugga. Men har gjort alla matte uppgifter som jag förstår och ska borsta tänderna nu och sedan hopp i säng. Det tycker jag låter som en bra idé. Men det var riktigt skönt att hinna se älsklingen någonting idag i alla fall. Men nu måste jag verkligen skynda annars kommer jag ju aldrig i säng ju^^ God natt eller vad man nu ska säga!

Det var jätte gott med apelsin^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0