Orkar inte!

Åhhh varför måste vi ha kemi lab nu jag orkar inte ha det=( Men jag är iallafall upp och har ätit frukost. Super gott^^ Men jag ska gå och dusha så fort mamma har gått ut från toan så vi kan ju räkna med en timme till iallafall. Men jag tänkte pyssla lite med lådorna sålänge. Innehållet allså. Men dagen består av skola, gymmet( springa) sedan upp till älsklingen en snabbis, vara hemma vid fem och äta och sedan åka ut till stallet. Så idag hinner jag inte att skruva upp byrån heller. Men jag hoppas att pappa kanske har gjort det när man kommer hem från stallet. Jag måste även plugga engelska och tyska glosor idag. Annars är jag rökt på dom två proven kan jag ju säga^^ Men jag får hoppas att det går bra. Men nu blir det pyssel dags!

En sådan här trapp skulle ju inte sitta fel att ha i sitt egna hus sen och kunna förvara alla skor. Eller vad säger du älskling?^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0