Röd som en tomat!

Okej jag säger bara såhär att idag har varit en lite udda dag^^ Först mycket tårar och sedan blev det asgarv bara för att det vart så pinsamt. Men varför ska vi inte ta upp här! Men jag sitter hemma nu och har ätit mat med älsklingen och nu är han och jobbar. Så nu ska jag sätta mig ner och skriva lite recept. Bordde plugga lite med och sedan städa mitt rum. Så det är väl vad jag gör idag. Och sedan ska jag göra mat till älsklingen och mig. Men det blir nog jätte bra. Hade tänkt att testa något nytt idag och hoppas att älsklingen tycker om det bara men vi får la se vad det blir för mat som man bjuder på idag^^ Men nu vet ni hur min dag ser ut. Och ikväll kanske jag kan få med mig älsklingen att gå ett varv. Man vet aldrig, men jag hoppas att han vill det!

Så här röd var jag nog i ansiktet kan jag ju säga!


Kommentarer
Postat av: lindis

hahah! xd aw tack andrenis :D lovar dig att inte lämna tillbaka dom ;D <33

2011-03-19 @ 15:54:48
Postat av: lindis

TACK snygging :D <33

2011-03-19 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0