Så börjar dagen!

Nu är man uppe och det var svin skönt att sova till halv åtta. Eftersom jag inte kunde somna igår. Jag saknade min älskling för mycket. Men nu ska jag göra mig iordning och sedan så ska jag nog plugga lite innan jag går till skolan. Är jätte nervös inför matte provet. Och jag lovar att det är inte kul att ha en klump i magen. Men jag hoppas att jag får ett vg annars blir jag ledsen=( Men men jag ska läsa igenom anteckningarna och så får man väl hoppas att det går bra^^ Men nu måste jag skynda mig att göra mig iordning^^ Och så väntar jag på att älkslingen ska ringa till mig! Det är intekul att vakna utan honom men det hjälper om man pratar med honom i telefon en stund. Men jag saknar honom jätte mkt=(

Funderarpå att laga mat i helgen^^


Kommentarer
Postat av: lindis

jag är också jättenervös :S vill ju få mvg när ja fick det på förra men tror inte ja kmr få det, allt känns så svårt :(<3

2011-03-07 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0