Säger bara att älsklingen är underbar!

Det var jätte mysigt att sova hos älsklingen igår. Även fast jag somnade tidigt och allt. Förlåt älskling. Men jag lovar att idag ska jag vara uppe sent och imorgon ska jag sova länge. Det tycker jag låter som en riktigt bra idé. Eller vad säger du älskling? Men dagen har varit riktigt bra och nu sitter man hemma i sängen efter en dag i skolan. Längtar sjukt mycket tills ikväll för då ska jag till älsklingen och mysa lite. Och se på massor av Lost. Det är svin bra. Det gäller bara att  fråga älsklingen vad man har missat så att man kan vara med lite( men inte mitt fel att jag somnar ju^^) Men nu ska jag fixa lite små saker och bara ta det lugnt. Och när mamma kommer hem ska vi ner och köpa present till mormor som förövrigt fyller år imorgon. Och det ska vi självklart fira. Och när vi är nedåt så ska jag köpa ett nytt block till recept och sedan lite pyssel saker. Men nu ska jag nog slänge mig framför datorn en stund innan mamma kommer hem.
Och just det tjejer lycka till ikväll på nattinnebandyn!!!!!! Speciellt till dig Lisa.S

Skulle inte tacka nej till dom här faktiskt. Är så jävla godis sugen! Men älsklingen har varit jätte söt och köpt naturgodis till mig ikväll^^ Mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0