Segare än segast!

Okej nu har jag ätit frukost och kommit upp ur sängen. Eller jag hamnade här igen men det är så sjukt kallt så jag satt mig under täcket. Det är ju faktiskt lite mysigt. Men jag saknar älsklingen enormt mycket och jag hoppas att han kom upp i tid!!!! Men nu ska jag väl klä på mig lite kläder och sedan borsta tänderna. Smink skiter jag i idag. Det är snö på marken och kallt så jag ser ingen andledning till att bära smink kan jag ju säga. Orkar inte hålla på med det, det är så ansträngande ju( kanske inte men det är skönt att gå utan smink oxå^^) Idag börjar dagen med engeska och där har vi ett grupparbete som skulle varit klart idag egentligen men det har vi inte hunnit så vi måste be om mer tid men jag tror vi får det eftersom hon inte hade planerat det så bra. Men jag är nästan klar med vad jag ska säga. Ska bara komma på lite frågor att ställa till de som ska prata mest. ( eller argumentera mot varandra) det kommer nog att bli lite kul. Och sedan är det lunch( mitt favorit ämne, synd bara att maten inte är så god) sedan har vi kemi och där antar jag att det är genomgång. Men jag har gjort alla frågor iallafall så det känns skönt men jag har lite jag måste fråga om och sådär. Inte svin kul men det är vä bara att fråga så att man fattar det sen. Vi kommer ju trots att ha kemiprov veckan innnan påsklovet. Fast det är ju skönt att ha det avklarat. Sedan får jag min dom om jag måste göra om tyska provet eller om jag fick godkännt på det. Jag hoppas verkligen att jag får godkännt. Men vi får väl se. Just det vi får nog tillbaka engelska provet idag med och det kan jag säga direkt att där fick jag IG. Men man kan ju alltid hoppas. Och jag kommer verkligen inte klara nationella proven i engelska. Jag vill inte riktigt ha det kan jag ju säga. Men man får vä bara hoppas på det bästa eller vad säger ni^^ Men efter skolan ska jag nog gå ner till gymmet en stund. Känner att det kan behövas. Sedan bir det hem och äta och sedan träffa älskingen. Kommer bli en bra dag. Men nu måste jag verkligen skynda!

Kanske borde kolla vad jag har för skor att ha iår^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0