Shopping+Pass!

Nu är hela dagen slut och jag är helt nöjd med den. Förutom att matte provet gick åt helvete och så var vänte tiden lång på polisstationen. Men det hindrade inte mamma och mig från att stå där och vänta. Men nu har jag snart ett nytt pass där jag ser ut som en strafffånge. Men det är väl sådant man får leva med. Alla ser väl ut som strafffångar på passen eller? Men jag han att gå lite på stan innan mamma slutade jobba. Så det blev lite smått och gott. Tänkte vissa upp två av fynden iallafall.
Sedan bar det av till Ikea och jag har just nu två lådor som ska monteras ihop till en byrå. Och sedan så köpte jag en lampa till den och sedan så blev det fyra sko lådor och några små lådor till byrån. Måste bara tänka på hur jag vill ha det men det ska nog gå bra. Ska sätta mig och pyssla lite med det när jag har bloggat klart och skrivit klart i dagboken^^ Men nu ikväll kommer det inte att hända så mycket mer vad jag kan komma på. Saknar älsklingen stört mycket men vi ses ju på fredag iallafall. Och då ska jag mysa mycket med min älskling kan jag ju säga. Men nu blir det att skynda på lite så att man kommer till det roliga någon gång! Men hoppas att ni har en fortsatt bra kväll^^

Världens underbaraste örhängen som jag har letat länge efter och äntligen hittat. Verkligen värda alla små penga slantar. Köpa på Bikbok

Super snygg scarf eller sjal eller vad man nu säger. Kommer bli super snygg i sommar/ vår!

Och sedan min myslampa som ska stå på byrån. Det kommer att bli super snyggt^^


Kommentarer
Postat av: lindis

åh älskar påfågelfjädrarna, så fiiina!! :D

och du kmr med få vg för du klara ju nästan hela sista så då kmr du ju få poäng för den iallafall så du har nog inte så mkt fel!! <33

2011-03-08 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0