Sitter i skolan

Nu sitter Hannis och jag i skolan och ska snart börja tyskan. Dagen har väl börjat bra och har även hunnit att plugga lite matte och även lite svenska. Är på sidan 60 i boken nu och det är himmla skönt kan jag ju säga men det blir att läsa nu i några dagar som en galning för att kunna ta det lugnt sen, orkar inte läsa massor när man har massor av prov och allt.Det blir ju så rörigt då ju! Inte kul. NU börjar helvetes vekorna säger jag bara. Nästa vecka matte prov, veckan efter det( v11) eng, och kemi prov, och inte mindre än det så har vi tyska prov v 12. Kul!!! Plus att vi har massor av andra läxor med. Det är inte alls kul. Vill inte gå nv. Va fan var jag så dum och valde det för( mamma eller pappa tack för att ni tappade mig som liten, det är bara att erkänna för jag har konstaterat att jag har en skruv lös!!!!)

Tur att man har älsklingen kan jag ju säga annars kommer jag inte överleva det här. Så man får väl hoppas att jag får ha honom kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0