Sitter och taggar!

Nu sitter man och taggar för att träna med Anna klockan halv elva idag. Snaka om att det kommer att bli tufft med det ska npg gå bra. Jag ligger här i sängen och har ätit en ordentlig frukost och sparar all energi jag kan komma påt. Så det här ska nog gå svin bra. Men nu ska jag sätta mig och pyssla lite för jag har ingen störe läxa som måste vara klar^^ Skönt. Men jag skriver när jag kommer hem från skolan tror jag. Jag har ju bara en lektion. Biologi. Och den ska jag nog överleva eller vad tror ni^^. Sedan blir det att åka och köpa grädde med älsklingen och göra våfflor. Och sedan får vi se vart dagen försvinner. Jag vet iallafall att jag och älsklingen ska ha en riktig mys kväll, och jag tror jag ska köpa en fett naturgodis påse. Men jag vet inte om jag är sugen på den. Men det kommer jag nog att vara ikväll^^ Ni känner ju mig. Världens största godis/socker/fett monster. Mumms säger jag bara.

Och den här bjuder jag på^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0