´Test

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1

Vad tycker du om kärlek? Den är mysig och underbar

När kramade du någon sist? imorse
Saknar du någon speciell person?
Klart jag gör saknar alltid älsklingen när han inte är här!

Har du svårt för att bli kär? Japp, men jag är sjukt kär i älsklingen!

Är du singel? Nej och det vill jag aldrig mer bli!

När fick du senast en komplimang? imorse

HAR DU NÅGONSIN:

 Varit medvetslös: Bara en gång när jag ramlade av hästen

Hånglat med nån riktigt ful: Nej

Hånglat med fler än 50 pers: bara 1

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej!

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? Inte som jag kan komma på nu men det har jag säkert

Åkt ambulans? Nej.

Gjort nåt olagligt? Nej inget grovt

Fått din mamma att gråta? Japp när vi bråkar ibland men då gråter jag med

Slagit ner någon? Nej inte slagit någon hårt

Skämts över dina föräldrar? Nej det kan jag väl inte säga, någon gång kanske

Sagt jag älskar dig och menat det? Nej verkligen inte!!!

 Tar du droger? ALDRIG!

Dricker du? Nej finner ingen mening med det

Vilka kläder sover du i? Pjamas såklart om jag inte är hos älsklingen

Vad hatar du verkligen? Vet inte men det är ju inte mat i alla fall, det får bli ormar

Är du ensam nu? Nej jag är oss älsklingen och myser

Vill du gifta dig? Klart jag vill det

Vill du ha barn? Det är klart jag vill ha, en kille och en tjej

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Me!

Såg dig gråta? Älsklingen

Fick dig att gråta? Lite allt mögligt

Du delade en dricka med? Har inte delat på ngt att dricka eftersom jag inte dricker läsk och sådant

Du gick på bio med? älsklingen

Skällde på dig? Mamma tror jag eller så var det Filip

Sa någonting till dig och vad var det? Älsklingen sa förlåt bara för att jävlas

 DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ja

Kramat någon? jaa

Pussat någon? Yes.

Köpt någonting? Ja, torkad frukt

Sjungit?
nej

Saknat någon? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0