Tror att det är sommar^^

Okej nu sitter man i fotöjen ny duschad och fin. En aning trött men jag kan säga såghär att det har varit svin kul på idrotten idag och det var bara att kämpa på. Men nu sitter jag och samlar krafterna igen. Ska gå en sväng med Lisa sen, och sedan blir det att handla med mamma. Och så ska jag göra tacos till älsklingen med. Hoppas att han hinner att komma innan klockan halv åtta annars kommer jag att svälta känns det som. Men jag tänker inte att äta innan älsklingen kommer. Sedan blir det nog att sova rätt så skapligt idag. Eller iallafall när älsklingen har åkt hem så typ tio kanske man kan komma i säng men det lär vi ju se ikväll. Som vanligt kommer det väl inte att bli så men jag har ju sovmorgon imorgon till tolv men jag kan ju sova till halv tio iaf och jag tror att jag ska sova till halv tio imorgon. Kommer att bli riktigt skönt kan jag ju säga. Men nu ska jag skriva lite i min dag bok och sedan kanske man hinner att skriva lite recept. Man kan ju alltid hoppas att man hinner med det^^
Okej jag kan nog säga själv att det var rätt så kallt med kjol idag men jag vägrar att släppa att det snart är sommar. Kan ju alltid inbila mig det^^

Japp såhär ser man ut nu när man ska gå ut och gå med Lisa^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0