Två sjuklingar!

Det är mycket trevligt att vara hemma både mamma och pappa är sjuka. Och jag kan säga att det är ingen hit för helt plötsligt måste jag göra allt hemma eftersom brosan inte ens kan koka makaroner. Men jag var iallafall snäll och handlade lite åt pappa och mamma förut och nu ska jag göra mat. Och det blir korv och pommes för jag är så sjukt sugen på det^^Men mitt tyska plugg går inte jätte bra. La mig i badkaret förut så jag har inte fått jätte mycket gjort kan jag inte påstå. Men ska sätta mig ner och plugga ordentligt eftermaten för jag är lite små hungrig nu kan jag ju säga^^ Men det är ju inte så ovanligt det är ju mig vi pratar om!!

pommes är mumms speciellt när man är sugen på fett och salt^^

Och min favorit korv. Tjock grillkorv^^

Åhh rostad lök säger bara mumms mumms^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0