Vaken med tupen!

Okej nu är jag hemma och älsklingen påväg till praktiken. Blev en tidig morgon men det var det lugnt värt när man får sova med älsklingen. Och jag hoppas att jag sover där inatt med. MEn jag har nu ätit frukost och sitter och kollar på barnprogram. Är en anning trött men jag tänkte sätta mig och plugga lite tyska nu så att man har det klart för dagen. Sedan ska jag nog hjälpa mamma lite eftersom hon inte alls mår bra och ligger hemma i sängen. Hade hoppats på att vara hemma själv de här två studiedagarna men det går inte sådär jätte bra när mamma är sjuk. Och då behövde ju inte älsklingen och jag ha gått upp med busskortet igår. Men det var skönt med en promenad. Och väldigt gott med naturgodis. hihihi sista mysdagen med älsklingen ju! Men nu måste jag sätta igång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0