Vill inte!!!!

Jag vill att du ska vara här älksling!!!!! Även fast jag är tråkig och pluggar och sådant så vill jag att du ska vara här ju=( Vill inte sitta ensam i ett hörn och känna mig skylldig. Jag vill ligga med dig i mitt knä så jag kan pilla dig i håret och bara slappna av. Nu känns det som att hela världens ska rasa samman. Och det värsta är att du inte är här. Det gör ont i hela kroppen. Snälla kom tillbaka. Jag vill inte sova själv. Det är läskigt att släcka lampan. Jag vill vara med dig!!!!!!!!
Okej jag vet att det låter lite väl men det är faktiskt sant att jag vill inte vara själv. Visst jag vill göra de saker jag vill göra men det har jag ju kunnat göra när älsklingen är med. Jag har pluggat till engelska provet, pluggat tyska och kollat vad jag önskar mig i födelsedags present. Så jag menat varför skulle jag inte vara med älkslingen när jag gör alla saker mycket bättre med honom. Men jag tror att han blev lite trött på mig idag för han var så tyst. Eller det kanske var för att han var trött? Men det finns bara en person som kan svara på och det är älsklingen. Hoppas bara att han säger till mig om jag börjar att bli långtråkig. Men nu ska jag fixa det sista och sedan så ska jag göra klart tyskan och så får det bli sängen för min del kan jag ju säga. Imorgon har vi ju längsta dagen och den avslutas med ett engelska prov så det gäller att vara pigg. Men det kommer att vara svårt att sova som vanligt utan älkslingen! Men jag får försöka lösa det. Men här säger jag god natt! Så skriver jag imorgon!

jag saknar dig min ögonsten!
Det är bara ren tur att älsklingen finns för att läcka mina sår efter dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0