Bio mys

Det var jätte mysigt att vara på bio igår kväll. Mys mys med älsklingen skadar aldrig. Men vi skulle ha tagit älsklingens bil eftersom han äntligen hade fått sina fälgar med det blev inte riktigt så eftersom när vi kom ner till garaget och skulle bytta däck så hittade inte älsklingen fälgkorset. Så han blev lite putt och om vi säger såhär så vill jag inte se min älskling putt för han var rätt iriterad. Men jag förstår honom. Men det slutade med att älsklingen och jag hämtade mammas bil. Och på något sätt så kändes det rätt så bra att ta mammas bil för annars hade vi nog inte hunnit in. Men när vi kom in till stan så blev det att parkera bilen i garaget bagen och sedan gå till Hakepi och käka. Tog varsin kebabtallrik som vi slängde i oss lite snabbt och sedan så satt vi oss i biosalongen. Har tänkt på en sak att 2½timme är lite för mycket att sitta i en biostol. Får så jävla ont i kroppen. Men alla special funktioner var så jävla fräna och sedan så kan jag lugnt rekomendera att se den i 3D. Den var så jävla frän fast man fick lite ont i ögonen när man skulle läsa texten för den kändes som om den var mitt i rummet och svävade omkring någon stans^^ Men annars var filmen bra. Ett minus ( utan att avslöja för mycket av filmen) är att inte Will och Ms Swan( Ms Turner) inte är med. Ett minus. Men jag hoppas att det kommer en till film för dom är så sjukt bra.

/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0