Fast Five

Okej vart ska man börja den är ju så sjukt bra så det är ju stört. Men jag vill ju inte avslöja allt för mycket av filmen. Eftersom jag vill ju inte ta ifrån er glädjen att se den. Men jag kan avslöja att det handlar mycket om familjer i denna film och att hämnas och att finna frihet. Man jan ju säga att filmen handlar om lite olika saker men jag kan ju säga att den är grym. Ni måste se den in och boka bio biljetter nu kan jag ju säga!!! Spring och hämta kortet och gå in på sf.se.  Har ni några andra filmer ni vill se på bio här fram över då? Jag har massor och jag vet knappt vart jag ska börja!!

Pirates of caribien: 18 Maj

Baksmällan 2: 25Maj

Sista Harry Potter filmen: 13 juli

Kung Fu Panda 2: 8 juni

Bilar 2: 5 agu

Svensson svensson  i nöd och lust: 10-04

Source Code:08-03

Simon och ekarna  9 Decemer

poppers pingviner 6 juli

bridesmaids 22Juli

 Bad Teacher: 25 Juni

Bio som går nu

Thor 3D

Hur många lingon finns det i världen

Scream 4

I Am Number Four

Big Momma: Sådan far, sådan son


Solklart den bästa figuren i Fast Five. Mycket rolig kan jag ju säga. Men han var jävligt stor och jag skulle typ börja gråta om jag träffa honom i verkligheten^^ Han är nästan  3 mig ju för guds skull^^
/ Andrea Grönqvist

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0