Fylld fralla!

Idag har uppdateringen varit lite låg och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det men jag har verkligen inte hunnit att blogga idag. Imorse gick jag upp och åt frukost och allt sådan och så fixade jag mig iordning( eftersom jag var så himla seg så tog det lite extra tid med allt idag kändes det som) sedan iväg till skolan, sumpa tyska nationella( första) och sedan en biologi lektion som var väldigt onödig. Vi gjorde inte ett skit på den. Och sedan så kommer vi till matten när jag satt och kollade på matte klipp i Hannis telefon. Inte så jobbit det heller. Men det var inte så kul. Han inte att äta någon lunch( eller jo det gjorde vi men det var inte värt att göra det^^) hade ju koppertestet idag. Och sprang på 30 sekunder snabbare tid. Men tyckte synd om Lindis som fick världens holl. Stakare, starkt av dig att fortsätta att springa. Sedan åkte Lindis och jag hem och åt mat( eller en till frukost kan man väl säga^^) Fixade iordning oss, och jag han att träffa älsklingen lite snabbt. Skönt att se honom lite. Sedan åkte Lindis och jag ner och handlade så nu finns allt hemma till helgen. Och så fixade vi allt typ dukade bord och så. ( Izza kunde tyvärr inte vara med men det är ju sådant som händer) och så gjorde Lindis och jag fylld fralla. Det är ju så himla mumms. Så vi åt det till kvällsmat och jag ska äta det till lunch imorgon med^^ Snaka om lyckat, eller vad säger ni? Skönt att bara ha lite kvar tills imorgon, bara skära grönsaker och sådant. Men det ska jag nog klara av imorgon. Eller vad tror ni? Många frågor idag har jag märkt! Men nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma upp hitt, han måste bara komma hem först från mantorp. Hade tänkt att vissa några bilder på dukningen och allt sådant där men det går inte så bra eftersom min älskling har kameran. Så vi får ta det imorgon. Men nu ska jag borsta tänderna eller något. Kanske slå på en film och bara ta det lungt och tagga inför imorgon. Himla najs att ha tjej kväll imorogn. !!!! Lovar att jag ska uppdatera så mycket jag bara hinner imorgon!

Mumms fillie babba säger jag bara:)Tror att jag ska göra fruktsallad på söndag^^
/Andrea Grönqvist

Kommentarer
Postat av: EMPAN

Haha jaa det skulle du vilja va :D Hoppas du gillar den :) kram!

2011-05-26 @ 22:12:56
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0