Hade ni rätt!

Var det någon som gissade fel på vad jag gjorde hela kvällen igår. Nej jag tänkte väl det^^ Det var ju inte så svårt att lista ut. Men nu har jag bakat lite till min födelsedag och jag behöver inte känna mig lika stressad över det. Himla skönt. Har bara hästskor att göra men de skulle mamma hjälpa mig med och så ska jag göra chokladbollar lördagen då gästerna kommer . Och mormor är så gullig så hon ska göra hallongrottor och kanelbullar till min födelsedag. Så jag kommer att ha ``sju sorters kakor som man säger´´
- Bullar( räknas inte in till de sju vet inte varför men det är ett grundlägande fika bröd)
-socker plättar'
-cookies
-chokladbröd
-chokladbollar
-hallongrottor
-hästskor
-Banankaka

Det låter väl bra? Men så här blev iallafall resultaten från igår^^




/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0