Titta på mig!

Okej jag vet att man inte ska klaga men hallå hur svår t är det att se stora mig. Inte speciellt!!! Det är ju inte så att man ser över mig. Eller gör man det? Plus att det är ju inte som långa killarna som går in i mig utan alla små katiga småglin och äldre människor. Snacka om att man får damp då. Som i tisdags när jag var inne i stan så åkte min träningsväska runt över allt. Visst det är väl inte världens smidigaste väska men jag anser att då får väl dom andra som går runt omkring mig får ha lite respekt för att jag har en stor väska och gå runt istället för att bara pressa sig fram. Tycker det är så jävla fel. Jag menar jag går alla omvägar för att inte vara i vägen med min stora väska för att inte bli bort putad eller fastna i någon. Men ändå r det jag som flyger alla världens väg för att det kommer en snorunge och sneddar och tar med sig min väska eller en tant som kär för nära så att jag fastnar i rullatorn. Visst hade jag haft förståelse om dom inte ser mig men nu när dom gör det så tycker jag att det är fel. Hallå ha lite respekt för andra människor!!!!!!!

Är jag osynlig?
/Andrea Grönqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0