10 saker ni inte visste om mig

-Går natur med lässvårigheter
Har konstaterat att jag vet inte vrf?
har lite lässvårigheter
vilket gör att jag måste plugga som ett svin
språk är det värsta
tycker själv att det är jobbigt att uppnå bra betyg
men bara ca 1,5 år kvar
(och ett antal på universitetet)
bara fortsätta ligga i

-Sover mer än ett barn
skojar inte
sover mer än ett barn
ständigt trött även fast jag ständigt tränar
sover gärna mer än 12 timmar
bara fråga älsklingen
synd bara att dygnet inte räcker till för så mkt sömn

-Är en sockerråtta
ni kanske förstår det när jag räknar ner
även fast jag inte ätit godis på ett år
(bara 29 dagar kvar)
innan så bestod min mat av allt som innehöll socker
är en fantast av socker
kommer alltid att äta det
har bestämt mig för att aldrig mer hålla uppe med godis
ska bara lära mig att äta rätt mängd för min kropp
är ju det svåra i det hela

-En riktig barn rumpa
är ett litet barn i en förstår kropp
älskar Diseny´s barnfilmer
måla i målarbok
sitta o klippa och klistra
bara äta/göra sådant man tycker om
(och sova en hel del som jag skrev ovanför)

-har bitit på naglarna
kommer aldrig att kunna börja igen
tycker det är alldeles för obehagligt att ha korta naglar
men när jag var mindre så bet jag på naglarna
var nervös, kände obehag osv
och fingrarna bara slant in i mun
var nu lite mindre än två år sedan jag slutade
tur att det kom sig att jag sluta för jag träffade ju älsklingen
tycker inte det är så fräscht som tjej att ha sönderbitna naglar
typiskt mig^^

-Hatar att shoppa
har alltid varit lite till och från med det här med shopping
tröttnar efter 30 minuter typ
även fast jag tycker att det är kul att få saker^^
men har bara inte förstått vad som är kul med att shoppa så många gånger i en månad
förstöra massa pengar och springa runt och trängas med massor av folk
inte riktigt min grej

-tycker det är kul med smink
även fast det inte syns
har oftast inte smink till vardags
vet inte riktigt vrf?
antar att jag är för lat
men när jag ska göra ngt kan jag sminka mig i timmar^^

-förbi för att gå på toa
har skrivit om denna fobi förut ( jag vet)
största fobin jag har
gör sällan på toan när någon är hemma
kan knappt kissa hemma hos andra
vet att det låter löjligt
men är så det är
vet inte om man kan bota den
man kan ju alltid hoppas att den växer bort^^

-vill med ha en bebis
älskar små barn
deras skratt och lek gör en så glad jämnt
skulle inte ha ngt imot att vara gravid
dock vill jag vara lite äldre
fatta vad mysigt att ha ett eget barn
blir alltid jätte avundsjuk på alla med
bebismagar och barnvagn
jag vill med ha när jag blir stor

-älskar julafton, men ej för klapparna
julen för mig är inte om klapparna under grannen
är för mig en mysig helg som man umgås med hela släkten
god mat, massor av godis och mycket prat
den mysiga känslan med levande ljus
snövit mark och kolsvart på himlen
vem kan inte älska julen
med  pepparkaks bak och apelsin doft i hela huset
mys framför Kalles jul
åhhh vad jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0