1:a advent

Japp nu börjar verkligen julkänslorna komma igång
dock har vi inte julpyntat så mycket
men det kommer
efter 9 december så kommer allt julbak iaf sätta igång
man får ju inte vara dum
måste ju få smaka på allt i år eftersom jag missade det förra året
säger bara att det är skönt att ha julafton avklarad på godisförbudet
hade inte klarat det iår kan man ju säga
har precis ätit en riktig mysfrukost med familjen
som älsklingen och jag pysslade ihop
blev att duka massor på hela bordet
känns som att vi har ett litet för litet bord för att äta fem pers runt
och ha alla ljus+ alla mat saker
men det funkade alldeles utmärkt
tänkte att jag skulle ha tagit lite kort med kameran
men batteriet tog slut så det fick bli med mobilen
här kommer lite suddiga bilder från dagens frukost^^
Älska julen!!!




Dock får jag vänta lite på min efterrätt, bara 12 dagar kvar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0