Åhhh just nu skulle jag kunna döda


blir en anning hungrig när man kollar på bilderna i arkive
t för där är det fullt av mat kan man ju säg^^


säger bara att jag ska ha en lat hund som inte hoppar omkring
när någon kommer eller när hon får ett ryck
åhhh vad jag skulle kunna döda smilla just nu
hon hat verkligen levt fan hela morgonen
men nu har jag gett upp
ätit en stor skål yoghurt med crunchy
tyckte att det var mer än rättvist
konstaterat att jag inte kommer att kunna somna om :(
slagit på lite film på datorn
ligger här och rör mig inte en meter
jo vid tio ska jag ner och träna
men innan ligger jag still
dagen är full av massor  av roligheter
gym
äta hos farmor
in till stan
träffa izza
så man kan ju säga att dagen är ful
borde även plugga men det får vi se om jag orkar
är så sjukt trött:(
nej nu ska jag fortsätta halv sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0