Åhlens in my heart


åhhh åhlens jul saker är ju helt underbara
vill ha allt ju
men jag tror att jag nöjer mig med att kolla på dessa skönheter
om tröjan passar så blir det juloutfiten med ett par svarta byxor
och en strålande röd clutch på det
kan det bli bättre
åhh vill ha jul nu
muffins formarna måste jag bara ha
vill göra lite julliga cupcakes
åhh julbak är ju det b'sta som finns
hittade även peparkaksformarna som jag verkligen måste ha
hur kul är det inte att baka pepparkakor
tror att det får att bli att baka pepparkakor helgen då jag kan smaka på degen^^
lite lagom att börja med allt julbak då
julen är bästa årstiden
till och med bättre än ens födelsedag
tycker om att köpa klappar till andra och fixa till julstämingen i huset
renen nu ser längst ner i mitten funderar jag på att köpa två av
ställa i fönstret så att man har lite julpynt
åhhh vad jag vill julpynta
gossedjurspandan tog jag bara med för att den var söt
blir att kolla på de här sakerna när jag kommer in till stan idag
ska bara skriva det förbaskade fysik provet
sen är jag fri att gå på helg
ska bli riktigt kul att gå på stan med mamma
ska även gå in på bokia och kolla lite på pyssel saker^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0