Äntligen fredag


är nästan bästa dagen i veckan
lördagar slår ju ingen dag i veckan måste jag ju säga
man kan sova länge
äta mysfrukost med älsklingen
och så kan man somna med honom igen på natten
och bara göra saker som man behöver göra
det är för mig den bästa dagen på veckan
men min fredag börjar inte så dåligt heller
har sovmorgon till tio
( fråga inte vrf jag är vaken
vet faktiskt inte?)
har ätit lite frukost
en skål med flingor och mjölk
underbart gott måste jag säga
ligger just nu i sängen och gör inte ett skit
funderar på vad man ska göra
har nog snart kommit fram till att jag ska ligga i sängen och halvsova
tycker att det låter som den bästa idén

idag är det idrott, matte, fysik som står på listan i skolan
inte jätte kul
men det får gå
åhh vi har prov på fysiken
men jag tror att jag har pluggat så att det ska gå bra
det borde jag ha gjort tycker jag
ska bara ta det riktigt lugnt så löser det sig^^
Efter skolan så blir det att ta bussen in till stan
hoppas att jag hinner med bussen bara
annars är jag rätt så körd kan man ju säga
hoppas att provet går fort
och att jag fattar allt

som sagt så ska jag ju in till stan
vilket innebär att jag ska köpa massor av julsaker
har gjort ett tidsinställt inlägg från Åhlens
älskar deras julsaker säger jag bara
hoppas att de finns ute i butik
ska köpa allt ihop då^^
men nu ska jag fortsätta att slappa vidare!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0