Äntligen hemma

jag skojar inte när jag säger att skolan är ett helvete
men jag menar det är inte så mkt läxor och sådant just nu
men antar att det kommer med
nej det är mest jobbigt på lektionerna och sitta och lyssna på ngt som man inte fattar ett skit av
inte sådär as kul
men det får väl funka nu fram till jul
har ju iaf klarat av skolan idag
och idag har man ju gjort iaf hälften av veckan vilket är underbart
det som står kvar på schemat innan man kan åka upp till älsklingen och ha myskväll
är att träna med mamma
men det ska jag väl orka med
även fast jag sitter här och typ hungrar ihjäl
men det överlever jag nog med




hoppas bara att älsklingen och jag hittar på ngt gott att äta ikväll
längtar massor
men nu ska jag ta mitt solo nummer och lägga mig i sängen och ha det allmänt gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0