Är inget sexobjekt



är det för att jag inte tycker att jag är ngt sexobjekt som jag:
-hatar att få kommentarer om min kropp/ hur jag klär mig osv
-hatar att ha lite kläder på mig
(känner mig så naken)

har ingen problem med dessa delarna om jag är med folk som jag tycker om
så fort det kommer någon som jag inte känner blir jag osäker
trivs inte alls i korta kläningar och v-ringade toppar
har det gärna när jag är med älsklingen
men menar det är en annan sak
det måste ni hålla med om
så idag blir det inte snövitsdräkten
( Izza kanska ska låna den)
det blir ett par långa jeans( svarta)
en blus( svart)
och en häxhatt och massor av smink

är det så att om man inte själv ser sig som ett sexobjekt
så är det svårt att "bete", "vara" ett sexobjekt

nej jag ser mig inte som ett sådant och det kommer jag aldrig att göra
men nu så blir det att villa lite inför ikväll
för vi ska festa som ett as


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0