Är lite arg på de som kallar sig lärare


är riktigt sur på mina lärare
skulle ju ha två prov imorgon och ett läxförhör
har inget av proven
utan uppflyttat till nästa vecka
så nästa vecka blir ett helvete med 3 prov och massor av läxor
jag som hade råpluggat hela veckan
känns lite onödigt

dagen har varit helt okej
hunnit med skolan
även gymat
och ska börja göra mat med min sjukling
blir hot dogs med mjölkmacaroner
så himla mysigt
sen blir det stallet med mammsen

nu vet ni hur min kväll ser ut
hoppas att älsklingen får sova här inatt
skulle vara mysigt
hej svej

Kommentarer
Postat av: Viktoria

svar: ett nagellack kostar 20 kr :)

Vi kommer finnas på mässan i sporthallen imorgon mellan 16.00 och 21.00 om du vill komma och kolla på alla färger vi har :)

2011-11-09 @ 20:09:17
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0