Ärtsoppa och plättar


Har verkligen ätit massor
typ rullar fram
ska sätta lite smink på mitt bleka ansikte
fixa håret lite
funderar på att göra lite lockar och se om jag kan ha det imorgon
det är bra att jag inte riktigt har bestämmt mig för vad jag ska ha på mig
det är jag i ett nöttskal
jag tror att älsklingen smittar
att inte planera
men man kan ju alltid hoppas att det finns något finnt i garderoben imorgon
vem vet kanske hittar ngt på stan?
nej men nu ska jag sluta babbla och göra mig iordning

gymmet gick förövrigt bra
känner att jag har hållt på mkt på lovet iaf
kroppen är helt död
men det tycker jag om
ikväll kommer jag hem till Åtvid
känner mig inte så bekväm med att sova hos Izzas kille
känns lite skumt
plus att mamma sa typo nej och ströp mig
innan jag han säga okej
men nu måste jag göra mig iordning^^
NÄR GÅR BUSSEN?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0