Ätit massor av pannkakor


fattar inte hur mkt pannkakor det gick ner i magen
kanske förklarar vrf man har gått upp ett kilo
fast orkade bara två med lite banan på^^
så nu ligger jag i soffan och är helt död
måste nog börja ta tag i vad jag äter
eller vad tror ni
men livet fortsätter ju iaf
och ska jag vara ärlig så mår jag ju bättre nu
så man får väl vara glad för det
det som spelar roll är ju om älsklingen tycker om min kropp
har inte hört honom klaga så den måste väl duga^^
väntar på att klockan ska bli två för då blir det stallet
hoppas att Tingens ben ser lite bättre ut
sedan ska jag ha en riktig myskväll med älsklingen
känner att man får ha det
köpa massor av nötter
krypa ner i sängen och se på Prison break
så himla underbart!!!!
nej nu ska jag lägga mig i soffan och slöa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0